2007. október 23., kedd

Fordulópont...

A HUP on, egy trey-el folytatott vita során, tisztázódott bennem vmi. Először is az, hogy túl sok időt öltem bele a hup.hu látogatásába, és ez így messze nem térült meg (persze ezért csakis önmagamat okolhatom, ezt előbb észre kellett volna vegyem). Öszintén köszönöm treynek, hogy bár közvetlenül, de felnyitotta a szememet, mert enélkül elég nagy rá az esély, hogy erre csak évek múltáj jövök rá és elpazarlok egy csomó időt, aminek aligha lenne olyan hatása, ami meg is térül. So, a téves elméletek generálásnak elkerülése véget: lehet hogy sokan azt hiszik, hogy behisztiztem, mert trey most csúnyán rámdörrintett, de nem erről van szó. Ez egy olyan felesleges tevékenységek felszabadítása dolog, kár hogy nem vettem ezt észre előbb, és csak egy vita koncepciójaként döbbentem rá hogy nincs ez így jól. Fura, hogy ridigus ezt már hónapokkal ezelőtt elmondta nekem, kár hogy nem értettem meg...

ui: treynek köszönet az eddigi hup.hu s szolgáltatásért... stand by

Nincsenek megjegyzések: