2007. december 11., kedd

Gitározni tanulok...


So, egy régi, 3-4 éves vágyálom beteljesülése veszi ma este kezdetét, a szomszédok örömére :)) . A barátom szüleitől kaptam egy (amúgy padláson rohadó) öreg, bizonyára nálam is idősebb klasszikus gitárt. A por cm es vastagságban vígan tenyészedett rajta, a máza itt-ott fepüffedt és lepergett, ami fém volt az kissé oxidálódott, de fyg, nem kezdhet mindenki R&R-on vagy Yamahan :P Ígyhát CJ-n/Kolozsváron vettem egy húrszettet 30 ron-ért (a Horea utca közepén, a zsidó mecsettel szemben), megtisztítottam a hangszert, és egy számomra nagy segítséget nyújtó cikk alapján feltettem rá a húrokat. Épp 5 perce fejeztem be a húrozást... viszonylag elég szép hangja van. Ma kicsit sok volt a meló, eléggé ki vagyok ütve, úgyhogy inkább holnap nézek a neten vmi jó oktatóanyagot, és ghettalife - mehet a zúzás :-) A szomszédoknak üzenem, hogy élvezzék ki az utolsó idilli nihil éjszakájukat :-)

*(Amúgy a sok hasznos infóért köszönet nocy nak)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te paradoxH ez a CJ- n helyett nem szebb lett volna esetleg azt használni hogy Kolozsváron?
Tudod mert voltak idők amikor az erdélyi magyar média sem használhatta a magyar helységneveket ékes anyanyelvünkön...
Erre mi még ráteszünk egy lapáttal? Kinek jó az?
Egyébként kösz a megértést...

Névtelen írta...

mégvalami: sok sikert a tanuláshoz!

[Paradox H] írta...

Hát, ha az utolsó blogbejegyzésből indulok ki az ellentmondás elkerülése végett, és úgy szigorúan filo-esztétikailag nézzük a dolgot akkor, de... köszi az észrevételt és a bíztatást!

Névtelen írta...

jo kezdet