2007. április 1., vasárnap

Megtértem!


A mi Urunk, Jézus Krisztus 2007-ik évében, XIX életévemhez közeledve ünnepélyesen bejelentem: megtaláltam a fényt az alagút végén. Úgy döntöttem, hogy szakítok eddigi tébolyult életemmel, lemosom vézna testemről a földi vágy minden sarát és elkövetkezendő éveimet egy romániai hegyi kolostorban fogom tölteni. Álmot láttam az éjjel, amikoris a Szűzanya jött el hozzám kóbormacska képében, hogy közölje: az Úrnak tervei vannak velem.
Hogy mik a terveim sajnos még nem tárhatom a nyílvánosság szeme elé - de ha támogatni szeretnéd földi pályafutásomat (a nagylelkű adakozót szereti és megáldja az Úr), akkor a következő bakszámla számra kéretik a tekintélyes összeg átutaltatása: 66600666-66600666-66600666. Az Úr figyelő szeme legyen mindnyájatokkal

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Függetlenül attól, hogy ma április elseje van, és ezt viccnek szántad: érdekes, hogy bár ateistának és materialistának vallod magad, mégis minduntalan perverz kényszerek törnek rád blaszfémikus megjegyzések kiötléséhez valamint a sátánista szimbolika használatához. Mindez eléggé árulkodó arról, hogy mennyire is "tisztán tudományos-racionális alapú" az az ideológiai bunker, amelybe beleásod magad.

[Paradox H] írta...

Bár tudatában vagy annak, hogy ma április elseje van (te ünneprontó :P) és ez csak egy vicc, figyelemre méltó, hogy még ezt is mennyire a személyed iránt indított támadásként kezeled. no comment

Névtelen írta...

Nem tekintem személyem elleni támadásnak. Csak megjegyeztem, hogy visszatérő motívum nálad az ilyesmi. Mintha kísértene a transzcendencia "gyanúja"(?). Egy igazi ateista számára meghaladott kérdés ez az egész. Nem foglalkozik vele (vagyis a nem-létezővel). De te nem olyannak tűnsz, mint aki tökéletesen túltette volna magát a számára evidens módon nemlétezőként/meghaladottként lelepleződőn. Neked nem közömbös ez a nemlétező. Úgy tűnik, dühös vagy rá (ergo viszonyba lépsz a nemlétezővel). (Miért nem érzel minduntalan arra késztetést, hogy például a flogisztonnal vagy a bölcsek kövével ironizálj?)

[Paradox H] írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Na ezt nem tudtam. Nem tudtam, hogy nem ateistának vallod magad, hanem agnosztikusnak.

[Paradox H] írta...

Kicsit kevered a foalmakat: aki azt valja, hogy a tanszcedencia léte nem bizonyítható és nem cáfolható, ebből kiindulva arra következtet, hogy emiatt nem érdemes a kérdéskörrel foglalkozni, általában az agnosztikus és nem ateista.
Visszatérő motívum? ezt mire is alapozod? Link arról, hogy a 666 számot csak úgy szórom mint a cukrot?
Dühös? miért lennék olyan lényre dühös, akiről ez a véleményem: nagy rá az esélye, hogy nem ltezik... már számtalanszor mondtam, hogy a természetfeletti erők létének kérdését nem érzelmi okokra vezetem vissza magamban.
Amit itt írtam csak egy vicc, amit pár ismerősnek címeztem, amolyan "legjobb április elseje barmulás barátok közt" címen.
2. A véleményemet fenntartom, a személyed/nézeted elleni burkolt támadásnak tekintesz egy hoax viccet

[Paradox H] írta...

Nem, nem vagyok agnosztikus - egyszerűen csak pontosítottam, abból az érvedből kiindulva, hogy ha nem hiszek a transzcedens lényekben, akkor miért foglalkozok vele holott egy ateistára ez nem jellemző - na itt jön képbe az agnosztikus.
De most már leírom: nézetemre az ateizmus egyngébb változata jellemző, miszerint, nem lehet bebizonyítani a transzcedens dolgok létezését, de nagy az esély arra, hogy nem léteznek.

Névtelen írta...

A furcsállásom nem okafogyott attól, hogy agnosztikusnak vagy "gyenge ateistának" vallod magad. Figyelem a megnyilatkozásaidat, és azt látom, hogy állandóan gúnyolódsz, csúfolkodsz, támadsz - olykor olyan embereket, akiknek nem is áll módjukban védekezni. Ezért gondolom úgy, hogy felépített kis ideológiád jó részt érzelmeken, indulatokon, már-már gyűlöleten alapszik.

[Paradox H] írta...

Mint már fentebb írtam ez csupán egy vicc volt.
A megfigyeléseddel kapcsoltaban pedig csak annyit, hogy NINCS mögötte valóságalap. Mégegyszer megkérdem, hány linket tudsz felmutatni, hogy gúnyolódom vallásos emberek érzelgősségén (kivéve április1 de ez mint mondtam rólam és egy szűkebb baráti körről szólt)?
Persze ha a kreacionistákat is a vallásos emberek közé sorolod (őket se a természettudósok, se a vallásos hívők nem favorizálják) -szóval akkor nem vagyok ezzel egyedül.
Kezdem azt hinni, hogy ilyen gerinctelen és koholt vádakkal próbálsz lejáratni, kedves Anonymous (bár azért sejtem, hogy ki vagy)

Névtelen írta...

Ne fáradj, nem ismersz.