2007. április 7., szombat

My Life without Me

El sem hiszem, hogy reggel van. Már megint úgy ér a reggel, hogy nem aludtam semmit. Egész éjszaka csak gondolkoztam, agyaltam magamról, a társadalomról, az élet kis és nagy kérdéseiről, kis hüjeségekről, mindenről ami eszembe jutott... vagy pl arról is, hogy volt szerencsém egy filmhez. Nem a 200 millió dolláros költségvetésű StarWarshoz, nem egy újabb Saïd Naceri-s hippismovie - csak egy film, ami újabb ékes bizonyiték arra, hogy egy csóró film mennyire el tudja gondolkodtatni az embert (a környezetünk akármennyire is próbálja akarva, akaratlanul megakadályozni ezt). Akkor tegyük fel a költői kérdést - egy 200 mill. dollárus film miért nem? Jaaaa, hogy nem is ez a cél, hanem éppen az ellenkezője... no comment and shut up.
A film főszereplője Ann (Sarah Polley) egy éjszakai műszakban dolgozó fiatal lány, aki két gyerek annyja. Egy nap összeesik, majd a kórházban, hosszas vizsgálat kimutatja, hogy halálos beteg. Két hónapja van még hátra...
Akinek elege van már a sok hippis, azerőlegyenveled, előrántomafénykardomat gyalázatokból, a változatosság kedvéért nézze meg ezt... az extázis garantált.Megrendelheted pl itt.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

off:
mikor lesz mar bejegyzes arrol hogy "fenn van a solaris" ?:P

[Paradox H] írta...

akármi on
A tesóm gépém már volt szerencsém kipróbálni, de sajnos jobban nem tudtam beleturni magam, mert olyan tesóm van hogy "windows only" elvet valja - az én gépem meg gyenge egy solarishoz (meg van csonkitva, ki van belezve), de ha minden igaz a BAC (román érettségi) után hozzájutok pár vashoz, nameg időm is lesz mint tenger.
report off :-)